فرماندار درگز گفت: پیکر یک جوان درگزی که شب گذشته در رودخانه سیلابی درونگر در نزدیکی این شهر گرفتار شده بود بامداد امروز پنج شنبه کشف شد. به گزارش درگز آنلاین محمد حسن فرهادی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود : شب گذشته سه جوان در محدوده روستای گلریز در […]

اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :


فرماندار درگز گفت: پیکر یک جوان درگزی که شب گذشته در رودخانه سیلابی درونگر در نزدیکی این شهر گرفتار شده بود بامداد امروز پنج شنبه کشف شد.

به گزارش درگز آنلاین محمد حسن فرهادی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود : شب گذشته سه جوان در محدوده روستای گلریز در فاصله شش کیلومتری شهر درگز قصد عبور از آبنمای رودخانه درونگر را داشتند که سیلابی شدن رودخانه و شدت جریان آب و بالا آمدن سطح آن یکی از این افراد را با خود برد.

وی ادامه داد : با تلاش نیروهای آتش نشانی و سایر امدادگران پیکر بی جان این جوان سرانجام ساعت ۳ بامداد سه کیلومتر پائین تر از محل سقوط در محدوده روستای ‘ توقی ‘ کشف شد.

فرماندار درگز با یادآوری پرآب شدن رودخانه ها و مسیلهای شهرستان در پی بارش ۴۸ ساعت گذشته باران گفت: از ساکنان حریم رودخانه ها و مسیلهای شهرستان درخواست می شود توصیه و هشدارهای مسئولان محلی در خصوص عدم تردد و اتراق در مناطق پر خطر را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ س.ش

پسندیدم(۹)نپسندیدم(۰)
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
لینک کوتاه: http://dargazonline.ir/eoEAy