رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران درگز گفت : حضور در کنار خانواده معظم شهدا و ایثارگران توفیق الهی برای مسئولان است. به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری تحلیلی درگزآنلاین قاسمعلی بهبودي در ديدار با پدر شهيد علی شيخ از كاركنان سابق جمعیت هلال احمر درگز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود : دیدار با […]

اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران درگز گفت : حضور در کنار خانواده معظم شهدا و ایثارگران توفیق الهی برای مسئولان است.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری تحلیلی درگزآنلاین قاسمعلی بهبودي در ديدار با پدر شهيد علی شيخ از كاركنان سابق جمعیت هلال احمر درگز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود : دیدار با خانواده شهدا از وظایف ما و حضور در کنار خانواده معظم شهدا توفیق الهی برای مسئولان است.

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران درگز با بیان اینکه خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورده است افزود: همه ما مدیون خون فرزندان گرامی شما هستیم و باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

در اين ديدار که آقایان فرهادی فرماندار و ابراهیمی رئیس جمعیت هلال احمر نيز حضور داشتند با اهدا لوح یادبود از پدر شهيد تجليل به عمل آمد ، شهید علی شیخ در ۲۵ شهریور ۱۳۵۶ چشم به جهان گشود و در ۱۵ اسفند ۱۳۸۴ روستای شوراب از توابع بخش سرخس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

گفتنی است شهرستان درگز که ۲۵۵ کیلومتر با مشهد مقدس فاصله دارد ۳۶۶ شهید، ۷۵۰ جانباز و ۳۵ آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/ سجاد شربتی

پسندیدم(۵)نپسندیدم(۰)
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
لینک کوتاه: http://dargazonline.ir/3i1TR