محمد علی گلمیمی گفت : طبق اصل ۱۰۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران استانداران، فرمانداران، بخشداران و سایر مقامات کشوری که از طرف دولت تعیین می‌شوند در حدود اختیارات شوراها ملزم به رعایت تصمیمات آنها هستند. به گزارش پایگاه خبری درگز آنلاین محمد علی گلمیمی عضو شورای اسلامی شهر درگز در حاشیه نسشت خبری با اصحاب […]

اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :

محمد علی گلمیمی گفت : طبق اصل ۱۰۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران استانداران، فرمانداران، بخشداران و سایر مقامات کشوری که از طرف دولت تعیین می‌شوند در حدود اختیارات شوراها ملزم به رعایت تصمیمات آنها هستند.
به گزارش پایگاه خبری درگز آنلاین محمد علی گلمیمی عضو شورای اسلامی شهر درگز در حاشیه نسشت خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران افزود : شما جوانان باید پشتوانه ادارات باشید در راستای انتقال دغدغه ها و مشکلات مردم به شورای شهر همواره در الویت رسیدگی قرار دارد .

این عضو شورای شهر گفت : در هر زمان و در مکانی که تخلفی صورت گیرد در مرحله اول تذکرات لازم صادر میشود در صورت عدم اجرای و بی توجهی به آن از طریق نماینده شورای شهر اقدام خواهیم کرد و مراتب را در سطح استان پیگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد : تمام سعی ما بر این است که با همکاری شهروندان شهر را تمیز و پاکیزه نگه داریم و گاها مشاهده میشود که در زمان جمع آوری زباله ها بر اساس زمان تعیین شده دیر اقدام میکنند و با تاخیر زباله های خود را به خارج منازل منتقل میکنند که از مشگلات جاری پرسنل خدمات شهری محسوب میشود.

محمد علی گلمیمی اضافه کرد : طی هفته های آتی عملیات روکش آسفالت میدان جهاد تا ایستگاه لطف آباد انجام خواهد شد و مرحله دوم لکه گیری نیز پس از عملی میشود.

گفتنی است در طی این کنفرانس خبری برخی از خبرنگاران نسبت به عملکرد ضعیف فرماندار درگز طی چند ماهه اخیر انتقاد و گلایه کردند و خواستار ورود شورای شهر به این موضوع شدند.

انتهای پیام / س . ش

پسندیدم(۱۴)نپسندیدم(۰)
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
لینک کوتاه: http://dargazonline.ir/ZuYMw