معاون مهندسي و ساخت اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی از راه‌اندازی مجدد تونل الله اكبر با در نظر گرفتن اعتبار ۴۰۰ ميليارد ريالی در سال ۹۸ برای اين پروژه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری درگز آنلاین محمد پارسا با اعلام اين خبر گفت : پروژه تونل الله اكبر در يک بازه زمانی […]

اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :

معاون مهندسي و ساخت اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی از راه‌اندازی مجدد تونل الله اكبر با در نظر گرفتن اعتبار ۴۰۰ ميليارد ريالی در سال ۹۸ برای اين پروژه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری درگز آنلاین محمد پارسا با اعلام اين خبر گفت : پروژه تونل الله اكبر در يک بازه زمانی به دليل عدم تخصيص اعتبارات تعطيل شد؛ اما در حال حاضر اين پروژه با در نظر گرفته شدن اعتبار ۴۰۰ ميليارد ريالی مجددا راه اندازي شده است.

وی افزود : حدود ۵۰ ميليارد ريال از اين اعتبار در قالب اوراق به پيمانكار پرداخت شده است و با توجه به عوامل ، ماشين آلات و مصالحی كه وارد كارگاه می شود، شروع خوبی براي اين پروژه محسوب مي‌شود.

معاون اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بيان اينكه احداث تونل و گذر از ارتفاعات الله اكبر، سخت‌ترين، زمان‌برترين و پرهزينه‌ترين قسمت اين پروژه خواهد بود كه قرارگاه خاتم الانبيا برای احداث آن ورود پيدا كرده است، تصريح كرد: براي اتمام پروژه نمي‌توان زمان قطعي را پيش بينی كرد اما باز هم زمان به چگونگی تخصيص اعتبارات بستگي دارد.

وی يادآور شد : از منظر پيمانكاری ، فنی و اجرای مشكلي وجود ندارد و به محض تزريق پول می توان از دهانه ديگر تونل ۳ هزار و ۷۰۰ متری وارد شد و حتي شيوه تزريق اعتبار مي‌تواند به پيشرفت پروژه و در دستور كار قرارگرفتن تونل‌های بعدی كمك كند.

منبع : اداره کل راه و شهرسازی

انتهای پیام /

پسندیدم(۱۲)نپسندیدم(۰)
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
لینک کوتاه: http://dargazonline.ir/5hRwZ