نشست خبری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی درگز با خبرنگاران ، اصحاب رسانه ، مدیران مسئول پایگاه های خبری و برخی از فعالان رسانه ای برگزار شد.

نشست خبری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی درگز با خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری درگز آنلاین  در حاشیه کارگاه آموزش سواد رسانه ای با محوریت خانواده ، کنفرانس مطبوعاتی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی درگز با جمعی از فعالان رسانه ای ، خبرنگاران ، و اصحاب رسانه در محل این اداره برگزار گردید.

عبداللهی رئیس اداره ارشاد درگز گفت : بررسی و اقدام به اخذ مجوز رسانه های فعال در سطح شهرستان به طور جد در دستور کار قرار گرفته و از اولویت های فعلی است.
خانم اعظم عبداللهی در ادامه افزود : با توجه به حمایت های که از سوی ارشاد برای رسانه های دارای مجوز رسمی از وزارت صورت میگیرد لازم است دیگر پایگاه های خبری و شبکه های اینترتیی نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند تا بیش از پیش همکاری این اداره در چهارچوب قوانین و مقررات مطبوعات اعمال شود.

اسماعیل هاشمی سرپرست اداره فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی از حاضرین جلسه افزود : ما دنبال این هستیم که مردم را به استفاده صحیح از شبکه های اجتماعی آگاه کنیم و حداقل اطلاعات کافی و ابتدایی را در این زمینه کسب کنند.

وی با اشاره به فضای مدیریت رسانه ای در شهرستان درگز اشاره کرد و افزود : در طی چند سفر اخیر که به نقاط مختلف استان داشتم همکاری اصحاب رسانه درگز را در جهت پیشبرد اهداف و در نتیجه تولید محتوا خبری بسیاری در حد مطلوب میبینم و امیدوارم این همدلی و جو صمیمانه در راستای افزایش سطح علم و آگاهی که نقش موثر در هدایت بخشی از جامعه و ارائه اخبار صحیح دارند پایدار باشد.

در خاتمه این نشست خبری مقرر گردید هر یک از مدیران مسئول رسانه ها نسبت به دریافت مجوز پروانه انتشار فعالیت پایگاه خبری اقدام کنند.

لازم به ذکر است در طی این نشست ستوان یکم ظهیری رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان درگز رعایت مسائل امنیتی ، تاکید بر ارائه مجوز جهت ادامه ی فعالیت ، آسیب های اجتماعی ، محدودیت های انتشار اخبار و … را به خبرنگاران مدیران مسئول ، فعالان رسانه ای یادآور و به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام / س . ش

پسندیدم(۱۲)نپسندیدم(۰)
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
لینک کوتاه: http://dargazonline.ir/4taKI

  • منبع خبر : درگز آنلاین