محمد هادی موسوی روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: اجرای قانون جامع جانبازان از جمله مواردی است که مورد مطالبه و پیگیری می باشد. وی اظهار کرد: هم اکنون حدود ۳۵ هزار ایثارگر در وزارت بهداشت فعالیت دارند که از این تعداد حدود ۹ هزار و ۶۰۰ […]

اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :

ایثارگران

 

 

محمد هادی موسوی روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: اجرای قانون جامع جانبازان از جمله مواردی است که مورد مطالبه و پیگیری می باشد.

وی اظهار کرد: هم اکنون حدود ۳۵ هزار ایثارگر در وزارت بهداشت فعالیت دارند که از این تعداد حدود ۹ هزار و ۶۰۰ نفر جانباز، بیش از دو هزار آزاده، ۹ هزار و ۸۷۰ رزمنده و مابقی از خانواده معظم شهدا هستند.

وی در باره بیمه ایثارگران نیز گفت: سال گذشته بیمه ایثارگران به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار شد که با توجه به وجود نارضایتی امسال مقرر شد دستگاه های اجرایی بیمه ایثارگران را بر عهده گیرند که براین اساس پرداخت ۱۰۰درصد هزینه های درمان ایثارگران برعهده دولت می باشد.

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور شاهد و ایثارگر با تاکید بر توجه بیشتر به ایثارگران به عنوان یک وظیفه افزود: تکریم این بزرگواران وظیفه همه ما است.

امام جمعه سبزوار هم در این مراسم با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: این فرهنگ ارزشمند را به ویژه در جوانانی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند باید نهادینه کنیم.

حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی افزود: نباید بگذاریم یاد شهدا و مجاهدت های آنان فراموش شود زیرا از یاد بردن ایثار و ازخودگذشتگی آنان و کمرنگ شدن ارزشها خواسته دشمنان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار هم در این مراسم گفت: تکریم مقام شامخ ایثارگران و خانواده های معزز آنان یک ضرورت و وظیفه است.

علیرضا مسلم افزود: استقلال، عزت و اقتدار کشور را مدیون ایثار و پایمردی ایثارگران هستیم.

وی اظهار کرد: هم اکنون ۱۱ درصد خانواده علوم پزشکی سبزوار عضو جامعه ایثارگران هستند.

وی ادامه داد: ۷۰ جانباز، ۱۱۳ رزمنده و ۹۷ نفر از خانواده معظم شهدا در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار مشغول فعالیت هستند.

سبزوار در ۲۳۷ کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.

۸۱۴۸ / ۶۰۵۳/ ۶۰۷۵

پسندیدم(۲)نپسندیدم(۰)
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
لینک کوتاه: http://dargazonline.ir/ZytxZ