به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، سرهنگ اکبر صیادی اظهار داشت: در اجرای مصوبات شورای حفظ و صیانت از اراضی ملی دشتستان پس از شناسایی توسط کارشناسان، اداره راه و شهرسازی این شهرستان، بخش‌هایی از اراضی ملی را از دست زمین خواران سودجو آزاد کرد. […]

اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :

زمین خواری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، سرهنگ اکبر صیادی اظهار داشت: در اجرای مصوبات شورای حفظ و صیانت از اراضی ملی دشتستان پس از شناسایی توسط کارشناسان، اداره راه و شهرسازی این شهرستان، بخش‌هایی از اراضی ملی را از دست زمین خواران سودجو آزاد کرد.

وی اضافه کرد: به همه کسانی که قصد خرید ملک و یا زمینی دارند توصیه می شود قبل از هرگونه اقدام از اصالت سند و ملی بودن آن ملک اطمینان حاصل کنند.

صیادی ادامه داد: در اجرای منویات مقام معظم رهبری از هرگونه تعدی و دست اندازی به اموال و املاک ملی در استان‌های سراسر کشور و استان بوشهر قاطعانه ممانعت خواهد شد.

معاون اداره راه و شهرسازی دشتستان گفت: برای جلوگیری از زمین خواری و دست اندازی به بیت المال و انفال عمومی امروز ۳۲ هکتار از اراضی دولتی در شرق شهر برازجان که به‌صورت غیرقانونی ساخت شده بود با تخریب این ساخت و سازها به دولت بازگشت.

صائب یزدانپناه افزود: این اراضی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال از اموال بیت المال بود که از دست متصرفان خارج شد.

 

پسندیدم(۴)نپسندیدم(۰)
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
اشتراک گذاری از درگز آنلاین :
لینک کوتاه: http://dargazonline.ir/nCxjF